نصب دوربین مدار بسته(IP,AHD) - نصب اعلام حریق - نصب دزدگیر-کنترل تردد

شرکت مهندسی حامی با پرسنلی مجرب آماده ارائه خدمات زیر می باشد:

نصب دوربین مداربسته با یکسال گارانتی واقعی

انتقال تصویر از راه دور

نصب اعلام حریق

کنترل تردد

یو پی اس

بازدید و مشاوره رایگان میباشد.

تهران:66735116-66732177

آدرس:خیابان جمهوری (نادری)بعد از چهارراه سی تیر کوچه نوبهار پلاک15 طبقه5

 از سایت ما دیدن نمایید:

www.hamicam.com

 

......................................................

اطلاعات کامل در مورد دوربین های مدار بسته

اطلاعات کامل در مورد تجهیزات دوربین مدار بسته

اطلاعات کامل در مورد دی وی آر DVR

 

سرفصل مقالات دوربین مدار یسته

سرفصل مقالات  دستگاه ضبط و پخش

سرفصل مقالات تجهیزات مدار بسته

در باره گروه مهندسی حامی-تلفن66735116-66732177

در باره گروه مهندسی حامی

گروه مهندسی حامی در قالب تیمهای تخصصی متشکل از نیروهای فنی کارآزموده و دانش‌آموخته در‌ حوزه امنیت کشور فعال می باشد . زمینه اصلی فعالیت های گروه عبارتست از : مشاوره ، طراحی ، آموزش ، فروش ، خدمات پس از فروش و اجرای سیستمهای حفاظتی و نظارتی ، که از نظر توان علمی و پشتوانه‌ی دانش و تجربه از زبده‌ترین گروه های تخصصی فنی در میان فعالین این صنف به شمار می‌آید. گروه مهندسی حامی با فراهم کردن مجموعه ای از پیشرفته ترین و به روز ترین تجهیزات حفاظتی و نظارتی و همچنین با گرد آوری متخصصان و کارشناسان فنی خبره در زمینه برق ، مخابرات ، کامپیوتر و شبکه ، سطح کیفی خدمات خود را به سطح مورد انتظار مشتریان خویش نزدیک ساخته و با برنامه ریزی منسجم و نظام یافته به حرکت رو به رشد خود برای ارتقاء این سطح کیفی و تامین رضایت و خشنودی مشتریان خود ادامه می دهد .

حضور اعضاء گروه در پروژه های متعدد ، سبب شده است تا بتوانیم با تلفیق علم و تجربه و چاشنی طراوت و خلاقیت ، مجموعه ای پویا و شاداب فراهم بیاوریم و با ایجاد راهکارهای متنوع ، کارآمد و مدرن رضایت مشتریان خود را ارتقاء و مشتریان وفادار جدید جذب کنیم .

علت روشن نشدن تلویزیون چیست

چرا تلویزیون روشن نمی شود

fig1


ابتدا یک مصرف کننده می بایست موارد ابتدایی مانند دوشاخه و پریز برق را چک کند و اگر ایراد از اینها نبود بقیه مسایل را به تعمیرکار مربوطه بسپارد .
این عیب از قسمت های مختلفی می تواند باشد .و در مدل های مختلف تلویزیون ، علل متفاوتی داشته باشد

در تلویزیون های قدیمی معمولاً این مشکل از خرابی بخش پاور و یا بخش هوریزانتال تلویزیون  می باشد.
در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی این ایراد معمولاً از بردهای پاور(POWER) و مین برد (MAIN)  پنل و برد تی کان می تواند باشد
این بردها اکثراً قابل تعمیر می باشند ولی گاهی هم بخاطر صدمه دیدن بیش از حد می بایست ضرورتاً تعویض گردند
در بعضی از تلویزیون ها مانند سونی و پاناسونیک از عیب یاب داخلی استفاده گردیده است یعنی وقتی تلویزیون روشن نمی شود
چراغ جلوی تلویزیون شروع به چشمک زدن می کند و تعداد این چشمک ها قطعه معیوب را برای تعمیرکار مشخص می نماید
بطور مثال اگر در تلویزیون سونی چراغ جلو تلویزیون سه چشمک بزند مشخص میشود عیب از مین برد می باشد.
و دو چشمک خرابی برد پاور یا تغذیه را نشان می دهد.
علت روشن نشدن تلویزیون چیست ؟

یکی از دلایل دیگر که تلویزیون روشن نمی شود ممکن است که تلویزیون ویروسی شده باشد و باید تلویزیون دوباره برنامه ریزی شود. پیشنهاد میشود که برای جلوگیری از ویروسی شدن تلویزیون قبل از استفاده از فلش مموری حتما آن را ویروس کشی کنید.

 

نسل جدید باتری‌ لیتیوم فلزی

نسل جدید باتری‌

نسل جدید باتری‌

نسل جدید باتری‌ - باتری‌های لیتیوم فلزی با طول عمر بیشتر، ایمنی بالاتر و فناوری شارژ سریع

نسل جدید باتری‌ لیتیوم فلزی

محققان در حال توسعه نسل جدید باتری‌ با روش‌های نوین مهندسی هستند
محققان موفق شدند با استفاده از رویکردهای نوین مهندسی، گامی مثبت در جهت توسعه‌ی باتری‌های نسل جدید با طول عمر و ایمنی بیشتر بردارند.
براساس تحقیقات جدید انجام‌شده توسط محققان، توسعه‌ی باتری‌های لیتیوم فلزی ایمن‌تر با فناوری شارژ سریع‌ امکان‌پذیر می‌شود.

براساس تحقیقات انجام‌شده در Penn State، که اخیرا در نشریه‌ی Nature Energy نیز منتشر شده است، توسعه‌ی باتری‌های لیتیوم فلزی با طول عمر بیشتر، ایمنی بالاتر و همچنین بهره بردن از فناوری شارژ سریع امکان‌پذیر می‌شود.

محققان این دانشگاه موفق شدند با استفاده از نوعی اسفنج پلیمری سه‌بعدی که اتصالات شیمیایی را با صفحات فلزی آند باتری برقرار می‌کند، باتری‌های نسل جدیدی به‌مراتب ایمن‌تر و با طول عمر بیشتر توسعه دهند.

دونگای ونگ، استاد مهندسی مکانیک و پژوهشگر اصلی این پروژه گفت:

این پروژه قصد دارد نسل بعدی باتری‌های فلزی را توسعه دهد. دهه‌ها است که باتری‌های فلزی لیتیومی در بازار عرضه می‌شوند، اما مشکلات بسیاری در مسیر توسعه‌ی آنها وجود دارد.
با توجه توسعه‌ی فناوری‌های جدید مورد نیاز در برخی دستگاه‌‌ها، همچون فناوری شارژ سریع در خودروهای الکتریکی، باتری‌های لیتیوم-یونی (Li) پتانسیل لازم برای توسعه را ندارند و نسبت به چنین تغییراتی آسیب‌پذیر هستند.

تغییر شکل قسمت سوزنی‌شکل باتری، باعث کاهش طول عمری آن می‌شود و همچنین امکان بروز مشکلاتی در حوزه‌ی ایمنی باتری از جمله آتش‌سوزی و انفجار را بالا می‌برد.

ونگ در ادامه‌ی صحبت‌های خود توضیح داد:
درنظر داشتیم از پلیمر به‌‌جای قسمت فلزی لیتیومی استفاده کنیم. ماده پلیمری همانند اسفنجی متخلخل عمل می‌کند که نه تنها منجر به تسریع انتقال یون‌ها می‌شود، بلکه از زوال آنها هم جلوگیری می‌کند. در نتیجه، صفحات فلزی باتری حتی در دماهای پایین و شرایط استفاده از فناوری شارژ سریع، آسیب نخواهند دید.

ونگ، عضو هیئت علمی موسسه‌ی EESI در ایالت پنسیلوانیا و عضو مرکز تحقیقاتی BEST، یکی از موسسات تحقیقاتی مهم در زمینه‌ی‌ ذخیره‌ی انرژی است. یکی از مولفه‌های مهمی که در این تحقیق مورد توجه قرار دارد این است که محققان رشته‌های مختلف از دو مرکز تحقیقاتی برجسته‌ی EESI و BEST گرد هم آمده‌اند تا به در این پروژه حضور فعالی داشته باشند. ونگ در ادامه‌ی صحبت‌های خود توضیح داد:

همکاری محققان هر دو موسسه‌ی تحقیقاتی، نقش به‌سزایی در پیشبرد این پروژه داشته است و به ما اجازه می‌دهد تا بتوانیم جنبه‌های مختلف طرح توسعه‌‌ای خود را اعم از مشکلات مربوط به علم مواد، مهندسی شیمی، شیمی و دیدگاه های مهندسی مکانیک مورد بررسی قرار دهیم.
در این کار پروژه، گروه Long-Qing Chen در دپارتمان مهندسی و علم مواد، امور مربوط به مدل‌سازی پروژه را به‌منظور درک بهتری از توسعه‌ی آند فلزی لیتیوم برعهده داشتند. براساس نظر محققان، کاربرد عملی این کار، می‌تواند منجر به تولید باتری‌هایی قدرتمندتر، ایمن‌تر و با طول عمر بیشتری شود. ونگ گفت:

رویکرد جدید برای توسعه‌ی باتری، می‌تواند منجر به تولید باتری‌هایی برای خودروهای الکتریکی شود که بعد از طی صدها کیلومتر، کاربر نیازی به شارژ باتری ندارد. این فناوری منجر به افزایش طول عمر باتری گوشی‌های هوشمند نیز می‌شود.

این تیم تحقیقاتی با نگاهی به آینده، قصد دارد سلول‌های باتری با فرمت بزرگ‌تری را توسعه دهد تا مزایا و قابلیت‌های نسل جدید باتری‌های خود را بیشتر به‌نمایش بگذارد. وانگ گفت:

قصد داریم در توسعه‌ی نسل جدید باتری‌، به تلاش خود ادامه بدهیم و با چنین رویکردی انتظار می‌رود بتوانیم طول عمر باتری‌های لیتیومی را دو برابر کنیم.

source

لنز وری فوکال ( Vari focal )چیست ؟

لنزهای VariFocal به لنز هایی گفته می شود که امکان تغییر زاویه دید دارند یعنی می توانند هم تله (نزدیک بین) و هم واید (عریض) بشوند.معمولا کنار توضیحات دوربین مقدار اندازه متغیر لنز را هم می نویسند.مثلا لنز وری فوکال 2.8 & 12 یعنی بیشترین و کمترین زاویه دید دوربین به این مقدار می باشد.

این لنز ها دارای دو پیچ می باشند که یکی از پیچ ها فاصله را تنظیم می کند و پیچ دیگر فکوس یا شفافیت را تنظیم می کند.

دوربین های مدار بسته ای که لنز وری فوکال بر روی انها قرار دارد کمی از لحاظ هزینه گران تر از دوربین های با لنز ثابت هستند و این امر استفاده از این دوربین ها را در تمام موارد قابل اجرا نمی کند.

 

 

 

گروه مهندسی حامی

نصب  و فروش  دوربین مدار بسته-نصب دزدگیر-نصب اعلام حریق

 

آدرس:خیلابان جمهوری بعد از چهارراه سی تیر کوچه نوبهار پلاک15 طبقه 5

تلفن:02166735116 و 02166732177

از سایت اصلی ما دیدن نمایید:

www.hamicam.com

 

اطلاعات کامل در مورد دوربین های مدار بسته

اطلاعات کامل در موردتجهیزات دوربین های مدار بسته

اطلاعات کامل در مورد دی وی آرها DVR

اطلاعات کامل در موردشبکه

اطلاعات در مورد رایانه

 

لیست مقالات دوربین مدار بسته

لیست مقالات تجهیزات مدار بسته

لیست مقالات دستگاه ظبط و پخش DVR

لیست مقالات شبکه

لیست مقالات رایانه