دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته - دزدگیر و اعلام حریق
دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته - دزدگیر و اعلام حریق

اشتراک‌گذاری فایل های ویدیویی با صوت مورد نظر در اینستاگرام

با وجود شبکه اجتماعی اینستاگرام، یکی از کارهای جذاب و پرطرفدار در فضای مجازی رد و بدل کردن ویدئو‌های تصویری جذاب است. اگر شما هم دوست دارید در ساخت این ویدئو‌‌های تصویری نقش داشته باشید و خودتان هم به تولید آنها دست بزنید، باید ابزار لازم را داشته باشید. یکی از ابزارهای کاربردی موجود برای این کار اپلیکیشن Triller است.

این اپلیکیشن با رابط کاربری جذابش کار را برای شما بسیار راحت می‌کند. کافی است با گوشی خود یک یا چند قطعه فیلم بگیرید سپس با استفاده از قالب‌های آماده اپلیکیشن آنها را کنار هم قرار دهید. امکان استفاده از افکت‌های منحصر‌به‌فرد، متن‌های گرافیکی، کادرهای مختلف و قالب‌های رنگی نیز وجود دارد.

همچنین Triller قابلیت حذف و اضافه کردن موسیقی و صدا را هم به شما می‌دهد و کافی است با استفاده از موسیقی‌های پیش‌فرض یا آپلود کردن موسیقی موردنظر خود در اپلیکیشن، آنها را با تصویر هماهنگ کرده و نتیجه کار را مشاهده کنید. به‌طور معمول Triller نزدیک به ده قالب آماده دارد که در ژانرهای مختلف طراحی شده‌اند، اما می‌توانید با پرداخت درون برنامه قالب‌های متنوع‌تری دریافت کرده یا به دلخواه خود بسازید. Triller فایل نهایی را در اندازه‌های مختلف در اختیارتان قرار داده و همچنین امکان اشتراک‌گذاری را هم به شما می‌دهد.