دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته - دزدگیر و اعلام حریق
دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته - دزدگیر و اعلام حریق

dvr چیست ؟


تجهیزات دوربین مداربسته
در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های مداربسته می پردازیم.

 

دوربین مداربسته,انواع دوربین مداربسته,کاربردهای دوربین مداربسته

  dvr  چیست ؟
دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال digital video recording  که به اختصار dvr نامیده می شود یک سیستم نظارت و کنترل بر دوربین های مداربسته آنالوگ است. این سیستم قابلیت های فرآوانی را برای دوربین ها فرآهم می کند. از ضبط تصاویر با فرمت های تصویری و کیفیت های مختلف تا قابلیت های هشداری متنوع. ارتباط با شبکه و بکارگیری نرم افزارهای کاربردی.


دی وی آر ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی تصویر و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی ها آنها را دسته بندی کرده است. دی وی آر های با 4 ورودی تصویر را دی وی آر 4 کانال (dvr 4ch) می نامند. به همین ترتیب تعداد کانال ها می تواند 8 ، 16 و 32 باشد. دی وی آر های رایج در بازار از 32 فراتر نمی روند. اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های چینی تعداد ورودی های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند.

وظایف دستگاه DVR

برخی وظایف اصلی دستگاه DVR به شرح زیر است:
  • ضبط تصاویر دوربین های مداربسته: از طریق دستگاه DVR میتوان تصاویر دوربین های مداربسته را (توسط هارد دیسک نصب شده در دستگاه) ضبط و مجددا بازبینی یا پشتیبان گیری کرد.
  • مشاهده تصاویر دوربین های به صورت یکپارچه: با اتصال دستگاه DVR به نمایشگر شما می توانید تصویر تمامی دوربین ها را به صورت یکپارچه در یک صفحه ببینید.
  • تنظیم تصاویر و ضبط: DVR به شما این امکان را میدهد که تصاویر را به نحوه دلخواه خود تنظیم کنید. این تنظیمات شامل تنظیمات نور و رنگ، تنظیمات نوع و زمان بندی ضبط خواهد بود.
  • امکان اتصال به شبکه یا انتقال تصویر: از طریق پورت LAN موجود بر روی دستگاه DVR شما می توانید تصاویر دوربین های خود را به محیط شبکه کامپیوتری وارد کرده و یا انها را از طریق اینترنت ببینید.
  • کنترل دوربین های گردان: از طریق پورت RS485 موجود بر روی دستگاه DVR شما می توانید دوربین های گردان یا دوربین های زوم را کنترل کنید.


اطلاعات کامل در مورد دوربین های مدار بسته

اطلاعات کامل در مورد تجهیزات دوربین مدار بسته

اطلاعات کامل در مورد دی وی آر DVR

اطلاعات کامل در مورد شبکه

اطلاعات کامل در مورد رایانه

 

لیست مقالات دوربین مدار بسته

لیست مقالات تجهیزات مدار بسته

لیست مقالات  دستگاه ضبط و پخش

لیست مقالات شبکه

لیست مقالات رایانه


نصب: دوربین مدار بسته - دزدگیر- اعلام حریق- دفتر تهران-66735116-66732177

شرکت حامی   : www.hamicam.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.