دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته - دزدگیر و اعلام حریق
دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته - دزدگیر و اعلام حریق

اتصال چند حساب کاربری به اپلیکیشن اینستاگرام

اتصال چند حساب کاربری به اپلیکیشن اینستاگرام

نصب چند اینستاگرام می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان نمونه، امروز اکثر کاربران یک اکانت شخصی و یک اکانت عمومی دارند ؛ در اکانت عمومی، تصاویر عادی قرار داده شده و هر کاربر می‌تواند آن‌ را دنبال کند، اما اکانت خصوصی را تنها می‌توان با تایید خود کاربر دنبال کرد. در این حساب کاربری، اغلب عکس‌ها و ویدیوهای خصوصی کاربر بارگذاری شده و تنها دوستان می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. همچنین ممکن است فردی برای کسب و کار خود یک حساب کاربری راه‌انداخته و نیاز به نصب چند اینستاگرام بر روی یکی گوشی داشته باشد. اگر جزو کاربرانی هستید که به نصب چند تلگرام بر روی یک گوشی موبایل نیز نیاز دارید، مطلب زیر را از دست ندهید.

از چند آپدیت قبل‌تر اپلیکیشن اینستاگرام، شاهد امکان افزودن چند حساب کاربری در یک اپلیکیشن بودیم. به این ترتیب کاربران بدون استفاده از ترفندهای خارجی، می‌توانند در همان اپلیکیشن اینستاگرام خود چند حساب کاربری متصل کرده و خیلی راحت و سریع بین آن‌ها جابه‌جا شوند. برای افزودن حساب کاربری جدید، بعد از رفتن به صفحه پروفایل خود، سه نقطه واقع در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید.

نصب چند اینستاگرام

با وارد شدن به منو تنظیمات، تا رسیدن به انتها لیست اسکرول کرده و سپس گزینه Add Account را لمس کنید.

نصب چند اینستاگرام

در ادامه وارد یک صفحه لاگین می‌شوید، همانند زمانی که تازه اپلیکیشن را نصب کرده و می‌خواهید به تنها حساب کاربری خود وارد شوید. اطلاعات حساب کاربری جدید را وارد کرده و به آن لاگین کنید.

نصب چند اینستاگرام

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، با نصب چند اینستاگرام آیکون پروفایل تغییر کرده و به جای یک آدمک، تبدیل به عکس پروفایل حساب کاربری کنونی می‌شود. به این ترتیب، کاربر همواره می‌داند اکنون در کدام یک از حساب‌های کاربری خود قرار دارد، مبادا عکسی غیر مرتبط با این اکانت بارگذاری کند!

مطالب خواندنی

اخبار تکنو لوژی

اخبار متفرقه

مطالب پزشکی

روشهای دستیابی به موفقیت


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.